بر اساس مصوبه صد و شصت و سومین نشست شورای ترافیک بنا بر اعلام مديريت حمل و نقل عمومی کیش، نرخ حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی کیش در سال ١٤٠٠ تغيير كرده است.
کد خبر: ۹۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 22 June 2021

به گزارش تابناک جزیره به نقل از  روابط‌ عمومی و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات بر اساس مصوبه شوراي ترافيك و اعلام مديريت حمل و نقل اين شركت ، نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها در سطح شهر از ساعت ۶صبح تا ٢٤ برای تاکسی‌ها ۱۳۰.۰۰۰ ریال، ورودی فرودگاه ۳۲۰.۰۰۰ ریال، نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷۰.۰۰۰ ریال و برای پیمایش تا ۷کیلومتر به‌ازای هرکیلومتر ۱۳.۰۰۰ریال و بیش از آن هرکیلومتر ۱۵.۰۰۰ ریال تعریف و تصویب شد.

همچنین برای هر دقیقه توقف ۱۳.۰۰۰ریال و هردقیقه تاکسی دراختیار ۲۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شد.

بر همین اساس نرخ کرایه مینی‌بوس نیز در کلیه مسیرهای تعریف‌شده‌ در سیستم حمل‌ونقل اعم از مسیر کوتاه و بلند، از ساعت ۶صبح تا ۱ بامداد ۳۵.۰۰۰ ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای ساعت ۱ تا ۶ بامداد تصویب شد.

برای تاکسی‌های خطی نیز، مسیرها و نرخ‌های مشخصی به شرح ذیل اعلام شد:

از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل، شهرک‌صدف و مروارید و میدان‌خلیج‌فارس، ترمینال و بندرگاه و بیمارستان، فازهای A و F, به‌ترتیب: ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰۰ تعیین شد.

از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک، میدان هرمز و بیمارستان، میدان خلیج‌فارس و بندرگاه و کمپ‌صبا، شهرک صدف و بازارمروارید، سه‌راه‌پردیس و میدان آبشار و بازار مرجان، به‌ترتیب: نرخ‌های ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۷۵.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰ ریال تصویب شد.

نرخ هاي كرايه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶۵.۰۰۰ ریال و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷۰.۰۰۰ریال و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس ۸۰.۰۰۰۰ اعلام شده است .

لازم به ذكر است اين نرخ ها از امروز سه شنبه اول تير اجرايي شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار