رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ضمن عرض تسلیت به خانواده این عزیز و جانباز ۸سال دفاع مقدس گفت:متاسفانه ساعتی پیش یکی دیگر از هموطنان عزیز و کیشوندمان را بدلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم.
کد خبر: ۹۸۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 01 August 2021

دکترمحمدرضا رضا نیا افزود : یک آقای ۴۹ساله ، با علائم تب و لرز ، تنگی نفس، و بدن درد و از جانبازان شیمیایی و بستری در بیمارستان کیش امروز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد و تا کنون متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی به ۳۰ نفر رسید.

سخنگوی شورای سلامت گفت: افرادی که دارای ریه‌های حساس و یا بیماری زمینه ریوی هستند بیش از سایرین در معرض ابتلا و مرگ با این ویروس مهلک قرار دارند. در این میان جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بالاخص جانبازان شیمیایی جزو گروه‌های خطر محسوب شده و بیشتر دچار مرگ و میر کرونا می‌شوند.

وی افزود:متاسفانه سوش دلتا در سطح کشور بشدت گسترده شده و بسرعت سرایت میکند لذا مطمئن ترین راه پیشگیری از ابتلا ، رعایت پروتکلهای بهداشتی است بدین صورت که حتی در فضای باز ماسک را از صورت بر نداریم و ترجیحا در محیطهای سرپوشیده از دو ماسک استفاده کنیم.
نکته مهم و ضروری که این روزها به نظر کمرنگ شده دوری از تجمعات و دورهمی های خانوادگی است لذا از دور همی و تجمع به هر شکلی حتی در فضای باز خودداری کنیم.
وی تاکید کرد: جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار