سخنگوی شورای سلامت کیش با اشاره به مصوبات ستاد کرونا کیش و کاهش پرواز‌های ورودی و خروجی جزیره، گفت: طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد از سوی پلیس راهور کیش انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۸۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲ 03 August 2021

 دکتر رضانیا افزود: با توجه به وخامت وضعیت بیماری در کشور و بالطبع آن در جزیره کیش و افزایش موارد مثبت و بستری و فوتی که اتفاق می‌افتد و خصوصیت خاص سوش دلتا که انتقال پذیری آن در حد ۱۰ ثانیه و حتی فضا‌های باز و هم چنین میزان وخامت خیلی بیشتر از سوش‌های قبلی ستاد کرونا جزیره کیش تصمیم گیری‌هایی را انجام داد.

وی گفت: دورکاری پرسنل ادارات، شرکت ها، ارگان‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها چه در بخش خصوصی و دولتی که باید الزاما باید ۷۰ درصد نیرو‌های خود را دورکار کنند.

دکتر رضانیا گفت: کاهش پرواز‌های ورودی و خروجی جزیره کیش بود که قرار شد این پرواز‌ها در مسیر اصلی و به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و با ظرفیت پذیرش و جابجایی ۶۰ درصد رعایت شود.

وی گفت: کاهش تردد شناور‌های مسافربری و منع ورود مسافر از مسیر دریایی است که اعمال خواهد شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: توقف فعالیت پلاژ‌های بانوان و آقایان از امروز اعمال خواهد شد.

دکتر رضانیا گفت: تعطیلی موزیک زنده رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها از امشب اعمال خواهد شد.

وی گفت: تعیین ظرفیت ۳۰ درصدی برای پذیرش هتل‌ها و رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها انجام شد.

دکتر رضانیا گفت: تقلیل ساعات فعالیت بازار‌ها به ساعت ۲۲ و تقلیل ساعت فعالیت کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها به ساعت ۲۳ مصوب شد.

سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: اجرای طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۴ تا ۴ بامداد اعمال خواهد شد.

وی گفت: مقرر شد بیمارستان کیش پیش بینی لازم برای مواجه با بیشترین مراجعات و بستری‌ها از نظر تامین نیروی پزشک و پرستار و تجهیزات به عمل بیاورد و اعمال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار