سخنگوی شورای سلامت جزیره کیش گفت: با فوت یک خانم ۳۷ ساله با سابقه تماس با بیمار کرونا تعداد قربانیان این ویروس در جزیره به ۵۵ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 01 September 2021

به گزارش «تابناک جزیره»، محمدرضا رضانیا روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: امروز یک خانم ۳۷ ساله با سابقه تماس با فرد کرونا مثبت در خانواده با علائم ،بدن درد، سرفه، تب و لرز بدون بیماری زمینه ای در بیمارستان کیش جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه اگر بیمار هستید یا احساس بیماری دارید، لطفادر خانه بمانید افزود: حتی اگر واکسینه شده‌اید باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.
رضا نیا افزود: شهروندان توجه داشته باشند که بعد از بیرون رفتن، دست‌های خود را بشویید و فاصله فیزیکی خود را حفظ و از تجمع دوری و اگر مجبور بودید حتما از ماسک ترجیحا دو ماسک استفاده کنید.
وی اظهار داشت:رعایت مواردی نظیر فاصله‌گذاری اجتماعی (حفظ فاصله یک و نیم متری از افراد)، جداسازی (جدا کردن فرد بیمار یا مشکوک به بیماری از سایرین تا زمان حصول بهبودی) و قرنطینه خانگی به منظور دوری از اجتماعات و محدود کردن اقدامات فردی و ترددها با هدف کاهش قرارگیری در معرض محیط‌های آلوده، برای مهار کردن ویروس کرونا و پیشگیری از گسترش آن محسوب می‌شود.
از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۹ شهریور در این جزیره هفت هزار و ۹۰۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۶ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار