مسئول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز توسعه سلامت کیش، گفت: ۱۲ تیم مراقبتی به منظور بهبود روند بیماران کرونایی جزیره کیش تشکیل داده است.
کد خبر: ۹۹۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 04 September 2021

حسن مجرد گفت: ۲ تیم شامل ۶ نفر به صورت مراقبت در منازل هستند و ۱۰ تیم نیز مراقبت از بیماران را بدون حضور در منازل انجام می‌دهند.

وی افزود: گام پنجم این طرح از ۱۸ فروردین امسال آغاز شده و مراقبان سلامت رهگیری افراد بیمار و افراد درگیر با مبتلایان به ویروس کرونا را تحت نظر دارند.

مجرد افزود: اطلاع رسانی و اموزش افراد با هدف رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کمک به شناسایی و ارجاع به موقع مبتلایان به مراکز درمانی، پیگیری امور شخصی، فراهم آوری خدمات تکمیل درمان، برخی از مواردی است که در این طرح به آن پرداخته می‌شود.

مسئول اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مرکز توسعه سلامت کیش افزود: یک کمیته آموزش در این طرح بیش از سه هزار نفر از ساکنان و مسافران را به صورت مستقیم آموزش داده است.

وی گفت: درمانگاه کووید با تلاش نیروی بهداشتی شامل پزشک، مراقب سلامت وکارشناس مبارزه با بیماری‌ها، به صورت شیفت بندی خدمات ویزیت، غربالگری و ارجاع موارد مشکوک به کووید ۱۹ را در سطوح تخصصی ارائه می‌دهد.

مجرد گفت: تمرکز در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه گام اصلی مراقبت، حمایت و نظارت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار