مشاور رئیس جمهور گفت: با بهسازی معابر سفین قدیم و جدید کیش این منطقه با تبدیل شدن به یک مرکز گردشگری، پذیرای شمار زیادی از مسافران خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ 04 September 2021

حمیدرضا مومنی در بازدید از روند بهسازی و مرتفع کردن ناهمواری‌های معابر سفین قدیم و جدید کیش با تاکید بر بافت قدیمی این منطقه به عنوان جاذبه گردشگری، گفت: با پیشرفت بهسازی و مرتفع کردن ناهمواری‌های معابر این منطقه در آینده نزدیک سفین قدیم و جدید کیش می‌تواند به یک مرکز گردشگری تبدیل شود.

مومنی گفت: کیش از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برای توسعه صنعت گردشگری در منطقه برخوردار است و باید نسبت به ارتقاء و توسعه این زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی با اشاره بر نظارت مستمر مسئولان جزیره کیش به وضعیت نامطلوب جنگل‌های سفین قدیم، افزود: با آغاز عملیات بهسازی و زیبا سازی جنگل‌های سفین قدیم می‌توان گام موثری برای تبدیل شدن این منطقه به مرکز گردشگری برداشت.

مومنی گفت: زیباسازی منظر فضا‌های شهری و تسهیل تردد ساکنان کیش در منطقه سفین قدیم و جدید یکی از ۱۱ طرح در دست اقدام شرکت عمران، آب و خدمات کیش است که مورد استقبال ساکنان جزیره به ویژه بومیان کیش قرار گرفته است.

مشاور رئیس جمهور بر تسریع روند عملیات اجرایی مصلای کیش اشاره کرد و گفت: باید به زیبا سازی ظاهری و همسان بودن نوع چوب به کار رفته در و پنجره‌های مصلی کیش توجه ویژه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار