رییس پلیس راهور کیش با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در این جزیره گفت: طی اجرای این طرح ۲ هزار و ۲۸۳ خودروی متخلف جریمه شدند.
کد خبر: ۹۹۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 05 September 2021

سرگرد مهدی توانگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدودیت تردد شبانه به همراه ممنوعیت توقف در سواحل این جزیره از ۱۵ مرداد تا ۱۳ شهریور اجرا شد اظهار داشت: این محدودیت ها در راستای مصوبات ستاد مقابله با کرونا اعمال شده بود.

وی اضافه کرد: در این مدت ۲ هزار و ۲۸۳ خودرو به دلیل نقض محدویت تردد شبانه به میزان ۲۱۰ هزار تومان و ۱۷۶ خودرو نیز به دلیل عدم رعایت مصوبه ممنوعیت توقف در سواحل به میزان ۵۳۰ هزار تومان جریمه شدند.

وی از گردشگران خواست برای حفظ سلامت خود و سایر شهروندان، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، عدم سفر و تجمعات را جدی بگیرند.

جزیره کیش از ابتدای تیر تا اول شهریور سال جاری در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت و در این مدت با جانباختن ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا، تعداد جانباختگان آن به ۵۵ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۳ شهریور در این جزیره هفت هزار و ۹۷۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۱۴ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار