عدم تأیید معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، در کمتر از ۱۲ ساعت باعث عزل رئیس حراست شد.
کد خبر: ۹۹۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 12 September 2021

ته‌مانده‌های دولت روحانی در کیش انگار نمی‌خواهند به‌راحتی صندلی‌هایشان را رها کنند و در روزهای پایانی حضورشان با استخدام یک “ماشین امضا” ، به‌جای رسیدگی به امور جاری و نیازهای کیشوندان، به‌دنبال عقده‌گشایی و جنگ‌های سیاسی و حزبی هستند.

در آخرین تحولات منطقه آزاد کیش و در اقدامی عجیب، چند روز قبل با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرامرز صحرایی مدیرکل حراست این سازمان برکنار شد.

طبق بررسی‌های کیشوندنیوز، موضوع از این قرار است که با توجه به اینکه صلاحیت آقای معراج نادری فصیح به‌عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش مورد تأیید قرار نگرفت، موضوع از طرف حراست سازمان به آهنگران به صورت کتبی اعلام شد که این امر موجب خشم مدیرعامل و اطرافیان ایشان شد و در اقدامی خلاف عرف اداری و بدون هماهنگی‌های لازم اقدام به حذف کارتابل اتوماسیون اداری مدیرکل حراست سازمان کردند.

همچنین در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ نیز بدون هیچگونه هماهنگی با سازمان حراست کل کشور و در کمتر از ۱۲ ساعت از این اقدام، دست به جابجایی و عزل مدیرکل حراست سازمان زدند.

این درحالی است که جابجایی آقای صحرایی مدیرکل حراست کیش در اولین روز ورود آقای جعفر آهنگران کلید خورده بود که با مقاومت رییس وقت مرکز حراست نهاد ریاست جمهوری و حراست کل کشور روبه رو شد.

همچنین هنوز بیشتر از یک روز از انتصاب جایگزین نگذشت که روز گذشته باز هم سرپرست حراست تغییر کرد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که طبق اعلام اقای مخبر معاون اول رئیس جمهور کشورمان، هرگونه عزل و نصب در این بازه زمانی غیر قانونی است.

لازم است هرچه سریع‌تر دولت آقای رئیسی، دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد را انتخاب کند و پاکسازی کاملی را در منطقه آزاد کیش انجام دهد تا در جزیره هم شاهد حرکت و پویایی باشیم و هم چلوی این بی‌بندوباری سیاسی نیز گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار