فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک

تنظیم بازار برابر است با آرامش مردم / پایش و رصد سطح بازار به طور مستمر انجام می گیرد

کد خبر: ۱۰۳۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 06 April 2022

به گزارش تابناک گیلان ، جلسه کمیته اقدام مشترک و ستاد تنظیم بازار به ریاست دکتر حسین ذاکر استقامتی در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .  

 

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این جلسه   با اظهار به اینکه جذب حداکثری کالاهای اساسی برای شهرستان ضروری است تاکید کرد : دستگاههای ذیربط اهتمام ویژه ای نسبت  به بازرسی های مشترک بمنظور  برخورد  با متخلفین ، کم فروشان ، گران فروشان و احتکارکنندگان داشته باشند .

وی  با اشاره به رصد مشکلات و رفع آن گفت :  تنوع قیمت در بازار با درنظر گرفتن نوع کیفیت ها وجود دارد که نیازمند پایش و رصد مستمر است و لازم است در بازرسی ها اعضای ستاد تنظیم بازار همانند  جهاد کشاورزی ، صمت ، دامپزشکی و سایر دستگاههای مربوطه بطور جدی وارد میدان شوند تا قدرت اجرایی و پایش را به همراه داشته باشد  وبا گران فروشان ، احتکارکنندگان ، کم فروشان  برخورد قانونی صورت گیرد که با اتخاذ تدابیر لازم در جلسات گذشته ، خوشبختانه گشت های مشترک در سطح بازار نسبت به رصد و پایش در حال انجام وظیفه سازمانی خودشان هستند .

نماینده عالی دولت در شهرستان وضعیت موجود  نانوایی های شهرستان افزود : رعایت پروتکل های بهداشتی، کشیک نانوایی ها ، عدم تعطیلی ، کیفیت نان  از جمله مواردی است که مورد توجه ستاد تنظیم بازار و کمیته اقدام مشترک قرار دارد  و در صورت مشاهده اینگونه تخلفات  ضمن برخورد با متخلفین سهمیه آرد فوق العاده  قطع  خواهد شد .

 دکتر حسین ذاکر استقامتی با اعلام اینکه طرح جامع تنظیم بازار باید تدوین شود تصریح کرد: تنظیم بازار برابر است با آرامش مردم که برای رسیدن به این هدف باید  ضمن شناسایی انبارها و میزان تحت پوشش شرکت ها بارصد و شناسایی  مشکلات در کاهش تخلفات تلاش باید کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شبکه توزیع مویرگی را برای توزیع کالاها ضروری دانست واظهار کرد  : نحوه توزیع هم برای فروشگاه های زنجیره ای و هم سوپر مارکت ها  ، توزیع عادلانه باشد تا دسترسی همه به کالاها امکان پذیر باشد .

 در ادامه هر یک از اعضای جلسه گزارشی از حوزه خود ارائه دادند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار