۱۴ یادمان خوزستان آماده استقبال از راهیان نور هستند

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۱۴ یادمان دفاع مقدس استان خوزستان آماده استقبال از اردوهای راهیان نور از سراسر کشور هستند.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 27 February 2023

سردار حسن شاهوارپور صبح امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در آبادان با بیان اینکه ۱۴ یادمان در استان خوزستان پذیرای زائران سرزمین نور هستند، اظهار کرد: در کل سال در استان خوزستان شاهد حضور راهیان نور هستیم و به همین دلیل باید همیشه مکان‌ها و مسیرهای منتهی به یادمان‌ها برای حضور زائران مهیا باشد.

وی با تاکید بر فضاسازی و بازسازی یادمان‌ها، روایت گری و ارائه خدمات به زائران افزود: امسال یادمان‌های دوران دفاع مقدس در استان خوزستان شاهد حضور ۱۵۸ هزار و ۷۰۶ زائر بوده است.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان نیز در این همایش با اشاره به حضور راهیان نور در یادمان‌های استان خوزستان گفت: هر سال شاهد خیل عظیمی از زائران سرزمین نور در یادمان‌ها و زیارتگاه‌های استان هستیم و باید امکانات لازم برای حضور زائران فراهم باشد.

وی افزود: از تمام دستگاه‌ها و ادارات استان می‌خواهیم در این مدت با سپاه و بسیج همکاری لازم را داشته باشند.

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، فرمانده سازمان بسیج، فرماندهان سپاه سراسر کشور و استان خوزستان و استانداران، صبح امروز نشست اقدامات راهیان نور در قرارگاه مرکزی راهیان نور آبادان آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار