کمیته برنامه ریزی استان‌ نگاه عدالت محور در توزیع اعتبارات داشته باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شهباز گفت:طرح ارتقای محور شازند به خمین از سال ۱۳۸۰ جز مصوبات هیات دولت وقت بوده و با توجه به اخذ مجوز کمیسیون ۲۱۵ جز طرح های ملی قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۰۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 11 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،اکبری در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان شازند در سال جاری، که به ریاست رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور بخشداران ، شهرداران و رئیس شورای اسلامی شهر های شهرستان شازند و چند تن از مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان، در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: بیش از  ۲۰  سال است که طرح ارتقا محور شازند به خمین آنهم ازسمت شازند تنها ۵ کیلومتر آن بصورت ناقص اجرا شده است.
وی یادآورشد؛انتظار شورای اسلامی شهر شهباز بعنوان نمایندگان عالی مردم، این است که کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان‌ نگاه عدالت محور در توزیع اعتبارات داشته باشد چراکه به نوعی تبعیض در  عدم اختصاص اعتبار به محور فوق قابل مشاهده است .
وی افزود:ایمن سازی ، روشنایی  و نصب نیو جرسی محور دو راهی ازنا تا میدان سردار شهید سلیمانی شهرشهباز مهمترین مطالبه جدی مردم است.
اکبری ادامه داد : تردد و حجم زیاد ماشین‌های سنگین که غالبا متعلق به معادن میباشد، موجب شده به جاده بعنوان  زیر ساخت اصلی منطقه آسیب برسد .
وی طولانی شدن این طرح و عدم توجه مسولین به محور شازند به خمین سبب شده تا دهها تصادف در این محور صورت بگیرد و موجب تصادفات جرحی و فوتی شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شهباز عنوان کرد: به چه علت وقتی که  ۵ کلیومتر جاده یک لایه آسفالت توپکا را ندارد و دیون هم به پیمانکار دارد، اجازه افتتاح را داده اند و مسولین وقت باید پاسخگو باشند،سلامت مردم کجای تصمیم گيري مسولین وقت قرار گرفته بود؟!

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار