برکات این نبرد بزرگ را در همه جای جهان خواهیم دید

امام جمعه اقلید گفت: گروه‌های دیگر مقاومت و منطقه در جهان، معجزه گفتمان مقاومت و هزینه برای عزت را در برابر عجز گفتمان سازش و هزینه برای ذلت مشاهده کردند و جرأت و جسارت اقدام‌های بزرگ و کارهای به ظاهر ناشدنی را پیدا کردند و از این پس برکات این نبرد بزرگ را در همه جای جهان خواهیم دید.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۰ 14 October 2023

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام مجید گشول در خطبه‌های نماز دشمن شکن جمعه این هفته شهرستان اقلید با اشاره به ویژگی‌های طوفان الاقصی اظهار کرد: ویژگی این عملیات؛ به‌هنگام بودن، به‌موقع بودن و همزمان با یک تیر چند نشان را هدف گرفتن بوده است.

وی افزود: این عملیات محاسبات صهیونیسم برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را به ارمغان آورد.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: هم‌پیمانان مفلوک پیام روشنی را دریافت کردند که اگر بخواهند طرح انگلیس و صهیونیست‌ها را پیش ببرند و نقشه جغرافیای جهان اسلام را در غرب آسیا و کشورهای مقاومت در هم بریزند، عاقبتی شبیه این شرایط در انتظارشان خواهد بود.

وی ابراز کرد: گروه‌های دیگر مقاومت و منطقه در جهان، معجزه گفتمان مقاومت و هزینه برای عزت را در برابر عجز گفتمان سازش و هزینه برای ذلت مشاهده کردند و جرأت و جسارت اقدام‌های بزرگ و کارهای به ظاهر ناشدنی را پیدا کردند و از این پس برکات این نبرد بزرگ را در همه جای جهان خواهیم دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار