به گزارش تابناک از خبرنگار جزیره کیش،این نشست با هدف تبیین سیاستهای اطلاع رسانی با رویکرد ویژه به امرمهم جلب رضایت مسافران نوروزی و فراهم کردن فرصتی مناسب برای ثبت خاطرات به یادماندنیگردشگران که به طور حتم زمینه ساز توسعه برندینگ جزیرهکیش به عنوان قطب گردشگری منطقه میشود؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بنابراین گزارش، انتقال تصویر مثبت از کیش به گردشگران داخلی و خارجی با استفاده از ظرفیتهای رسانهای و تبلیغات محیطی گامی مهم در حوزه اطلاع رسانی هدفمند میتواند نقش موثر و تاثیرگذاری در اذهان عموم مسافران سفرهای نوروز 1404 داشته باشد.
این گزارش در ادامه با اشاره به محورهایاصلی گفتگو درخصوص تولیدمحتواهای چندرسانهای در نخستین کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان، میافزاید: تولید پادکستهای کوتاه با ارائه اطلاعات مورد نیاز مسافراننوروزی به ویژه قوانینراهنمایی و رانندگی، جاذبه های گردشگری، اطلاعات شناورها در بنادر، اتوبوسهای دریایی و سایر نقاط دیگر جزیره، در دستور کار قرار میگیرد.
همچنین استفاده از ظرفیتها و ابزارهای تحتاختیار رسانههاینوین و راه اندازی کمپین تبلیغات دیجیتال به منظوراستفاده از"شبکههایاجتماعی، ویدئوها و..." ضمن افزایش تمرکز بر اقلام غیرچاپی؛ باعث کاهش هزینهها و بهبود اثربخشی تبلیغات در جامعه هدف خواهد شد.
به طور حتم بهرهگیری از تجربیات گذشته برای شناسایی مشکلات و رفع آنها به ویژه اختصاص بودجه مناسب اطلاعرسانی مدرن و مطابق استاندارد برای موفقیت این طرحها و افزایش کارایی آنها تاثیر گذار خواهد بود.
نگاه ویژه کمیته تبلیغات و اطلاعرسانی جزیره کیش به حوزه اطلاعرسانی مدرن و استراتژیهای تبلیغاتی هدفمند، نهتنها تجربهای مثبت را برای گردشگران فراهم خواهد کرد بلکه موجب ارتقاء جایگاه جزیره به عنوان یکی از برترین مراکز گردشگری منطقه میشود. موفقیت در این فرآیند به هماهنگی میان دستگاهها، مدیریت مناسب منابع مالی و خلاقیت در تولید محتوا بستگی دارد.