پیش بازی تراکتور-سیاه جامگان

آیا سیاه حامگان در هوای سرد تبریز یخ می زنند؟

به گزارش تابناک تبریز، سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و سایر دیدارها روز جمعه که با عنایت به پیش بینی هواشناسی تبریز هوای سردی خواهد داشت،بپیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها سرخ پوشان فوتبال تبریز روز جمعه از ساعت 15 و 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.
کد خبر: ۱۳۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 18 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور فردا با برگزاری یک دیدار آغاز می‌شود و سایر دیدارها روز جمعه  پیگیری می‌شود که در یکی از این دیدارها سرخ پوشان فوتبال تبریز روز جمعه از ساعت 15 و 15 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف سیاه‌جامگان مشهد می‌رود.

تراکتورسازان در حالی به مصاف رقیب خود می‌روند که در آخرین دیدار خود در رقابت‌های جام حذفی مصاف داشتند و موفق شدند تیم سایپا را از پیش روی بردارند و بتوانند جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کرده و باروحیه‌ای خوب راهی تعطیلات شوند.

سرخ پوشان در لیگ برتر نیز در 5 دیدار پایانی خود 2 پیروزی، 2 باخت و یک تساوی کسب کردند و امیدوار هستند با کسب پیروزی در این دیدار خود را به بالای جدول نزدیک کنند و از جمع تیم‌های میانه جدول جدا شوند تا بتوانند در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به جایگاه واقعی خود برسند.

در سوی مقابل سیاه‌جامگان ابومسلم مشهد قرار دارد که در 5 دیدار پایانی خود نتایج چندان مناسبی کسب نکرده و با 4 باخت و تنها یک تساوی گام به این دیدار می‌گذارد. مشهدی‌ها باوجود نتایج ضعیفی که در بدو ورود خود به لیگ برتر کسب کردند بسیار امیدوار هستند تا بتوانند تبریز را با امتیاز ترک کنند تا بتوانند در ادامه با نتایجی مناسب جایگاه خود را از جمع قعرنشینان جدا کنند.

شاگردان فرهاد کاظمی این روزها تغییراتی هم داشتند به‌طوری‌که محسن فروزان و سجاد رهبر از جمع این تیم جدا شدند و یک مصدوم و محروم دیگر نیز در ترکیب این تیم به چشم می‌خورد که می‌تواند این تیم را مقابل تیم تراکتورسازی دچار مشکل کند.

البته تراکتورسازان نیز تمامی نفرات خود را در اختیار ندارند و سینا عشوری به دلیل مصدومیت در روزهای اخیر در این دیدار غایب است و علاوه بر او محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی نیز به دلیل حضور در اردوهای تیم‌های ملی بزرگ‌سالان و امید با مشکل خستگی روبه‌رو هستند و فرید بهزادی کریمی نیز با اتمام خدمت مقدس سربازی تراکتورسازی را ترک کرده است.

حال باید منتظر ماند و دید تقابل تونی اولیویرا و فرهاد کاظمی در روزی که هواداران تراکتورسازی در نظر دارند در روزهای سرد و برفی تبریز استادیوم را سرخ‌فام کنند چه نتیجه‌ای می‌دهد و 2 تیم در تعطیلات لیگ برتر به چه تغییرات تاکتیکی دست زدند و در پایان کدام‌یک موفق می‌شوند نتیجه را به نفع خود پایان دهند.

تراکتورسازی در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد و سیاه‌جامگان مشهد نیز با 7 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و تنها تیم‌های اهوازی فولاد و استقلال را پشت سر خود می‌بیند.

  گزارش: امیر توپچی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار