تاثیرآلایندگی پالایشگاه گازایلام برروی شهرستان ایوان

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان گفت:موضوع آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام و تاثیرات آن بر روی شهرستان ایوان را تائید می‌کنم.
کد خبر: ۲۷۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 05 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علی محمودی رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان اظهار کرد: موضوع آلایندگی پالایشگاه گاز ایلام و تاثیرات آن بر روی شهرستان ایوان را تائید می‌کنم.

وی با تأیید جهت باد غالب در شهرستان ایوان (غرب شرقی) گفت: برای دستیابی به میزان دقیق آلایندگی ناشی از فعالیت پالایشگاه گاز ایلام در ایوان باید دستگاه‌های اندازه‌گیری نصب و از آن خروجی گرفت.

محمودی افزود: شهرداری ایوان باید از محل اعتبارات خود، دستگاه‌های سنجش آلایندگی نصب کند تا به صورت دقیق و علمی میزان آلودگی ناشی از فعالیت پالایشگاه گاز ایلام را در ایوان اندازه‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: تا این مهم محقق نشود نمی‌توان به صورت دقیق میزان آلودگی هوا در شهرستان ایوان را اعلام کرد و در این باره تذکرات لازم را به مسؤولان پالایشگاه گاز ایلام صادر کرد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ایوان گفت: ابتدا باید با نصب دستگاه سنجش این میزان آلایندگی سنجش شود سپس در خصوص رفع این مشکل و تذکر به مسؤولان وارد عمل شد.

محمودی تصریح کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات به مردم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست. 

گفتنی است پالایشگاه تا شهرستان ایوان 15 کیلومتر هوایی فاصله دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار