908 واحد مسکن مهر در اردبیل فاقد متقاضی است

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: 908 واحد مسکن مهر در استان اردبیل فاقد متقاضی است که به دنبال راهکاری برای فروش این واحدها هستیم.
کد خبر: ۳۲۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 09 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محبوب حیدری در جلسه ستاد مسکن استان اردبیل که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: کل سهمیه مسکن مهر استان اردبیل بیش از 41 هزار واحد بوده که از این تعداد بیش از 39 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 700 واحد در قالب مسکن مهر 99 ساله و 455 واحد خودمالکین در مرحله تکمیل است، تصریح کرد: ‌در مجموع 908 واحد مسکن مهر در این استان فاقد متقاضی است و در کل یک‌هزار و 242 واحد مسکن مهر مراحل پایانی تکمیل و بهره‌برداری را سپری می‌کند.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل به آماده‌سازی مساکن مهر به ویژه محوطه‌سازی و آسفالت‌ریزی این مجتمع‌ها در خلخال، مشگین‌شهر، نمین، نیر و اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در دو شهرک شام‌اسبی و پیله‌سحران اردبیل منابع مورد نیاز و قیر رایگان را به شهرداری تحویل دادیم تا بحث آسفالت‌ریزی را انجام دهد اما با گذشت چندین ماه و سپری شدن فصل کاری هنوز این کار را انجام نداده و ما مجبور هستیم باز هم برای زیرسازی در فصل کاری سال آینده منابعی را در نظر بگیریم.

حیدری با بیان اینکه از 9 باب مسجد احداثی در مساکن مهر هشت باب تکمیل شده و یک باب نیز در حال اجراست، افزود: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم زیرساخت‌های مورد نیاز را اعم از مسجد، کلانتری و مراکز بهداشتی در مجتمع‌های مسکونی مهر را فراهم کنیم.

وی از ساخت هفت باب مدرسه در مساکن مهر استان خبر داد و بیان کرد: چهار باب از این مدارس تکمیل و افتتاح شده و سه باب نیز در مرحله اجراست.

حیدری نیاز ضروری احداث مدرسه را در شهرک پیله‌سحران با استقرار 400 واحد و شام‌اسبی 200 واحد یادآور شد و اضافه کرد: ما به شدت در این مناطق به احداث واحد آموزشی نیاز داریم.

سرپرست راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: ضرورت دارد سایر دستگاه‌ها و نهادها راه و شهرسازی استان را در تأمین زیرساخت‌ها و تکمیل منابع مورد نیاز در سهولت تردد هموطنان در این واحدهای مسکونی و مجتمع‌ها فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار