تجهیز کتابخانه های استان با 20 میلیارد ریال

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام از هزینه 20 میلیارد ریالی برای توسعه کتابخانه های عمومی استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵ 23 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مراد جلیلیان روز چهارشنبه در نشست کتابخانه های عمومی شهرستان دهلران گفت: برای تکمیل 10 پروژه در حال ساخت کتابخانه های عمومی استان امسال 20 میلیارد ریال هزینه می شود.
 
وی افزود: هفته دولت کتابخانه عمومی روستای زنجیره علیا در شهرستان چرداول با زیر بنای 210 متر مربع و سرمایه گذاری 2 میلیارد و 400 میلیون ریال بهره برداری می شود.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام با اشاره به فعالیت 40 باب کتابخانه نهادی و هشت باب کتابخانه مشارکتی در استان یادآور شد: بیش از 630 هزار جلد کتاب در این کتابخانه ها موجود است.
 
جلیلیان توجه به زیرساخت ها و برنامه ریزی برای تشویق نسل کودک و نوجوان به مطالعه را از مهم ترین برنامه های سال جاری این نهاد برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی با توجه به برنامه ریزی برای آغاز سال تحصیلی و تصمیم گیری برای انجام فعالیت های فرهنگی با توجه به مناسبت ها از دیگر اهدافی است که در جلسات شهرستان ها دنبال می شود.
 
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دهلران نیز گفت: توسعه فرهنگ مطالعه و فرهنگ سازی در این زمینه مهم است.
 
محمد غلامی افزود: پنج باب کتابخانه عمومی و یک باب کتابخانه مشارکتی در شهرستان دهلران وجود دارد و هم اکنون هفت هزار نفر با عضویت در کتابخانه های عمومی این شهرستان از 85 هزار جلد کتاب استفاده می کنند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار