ارسال کمک 25 میلیارد ریالی مردم کهگیلویه و بویراحمد به کرمانشاه

کد خبر: ۵۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 16 November 2017
محموله و کمک‌های 25 میلیارد ریالی مردم کهگیلویه و بویراحمدی عصر پنجشنبه به منطقه زلزله زده غرب کشور و استان کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین ارسال این کمک‌های مردمی اظهار داشت: این محموله در قالب بیش از 100 دستگاه کامیون به منطقه زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
علی محمد احمدی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های دار و زلزله زدگان اظهار داشت: این کمک‌ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.
وی حمایت مجموعه دولت و نیروهای مسلح در کنار کمک های مردمی و بخش خصوصی برای تسکین آلام و درد افراد مصیبت دیده در زلزله اخیر غرب کشور را در روزهای اخیر قابل تحسین دانست.
احمدی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر و سایر نهادهای حمایتی به این مناطق همچنان ادامه دارد.
وی با قدردانی از این حرکت خودجوش مردمی از آنها خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.
امرالله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان تا 4 آذر ماه برپا است گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله زده به شماره حساب 99999 واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار