توقیف سمند با 140 کیلو گوشت غیرمجاز در دهدشت

دکتر حسینی : شهروندان با مشاهده موارد مشکوک در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با سامانه 1512ارتباط مردمی دامپزشکی تماس گرفته و گزارش کنند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
کد خبر: ۵۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 15 April 2018
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه از توقیف خودروی تاکسی سمند حامل گوشت کشتار غیرمجاز در شهر دهدشت خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا ، دکتر سید علی اکبر حسینی افزود: پس از توقیف یک دستگاه خودروی سمند تاکسی  توسط نیروهای انتظامی به دلیل حمل غیرمجاز ‌گوشت گاوفاقد گواهی حمل بهداشتی وبدون تائیدیه دامپزشکی و همچنین بدون شرایط نگهداری دمای سرد وغیر مجاز(تهدید علیه بهداشت عمومی) از این خودرو بیش از 140 کیلوگرم گوشت کشتار غیرمجاز کشف و معدوم و خودرو فوق تا اطلاع ثانوی با دستور قضایی توقیف گردید .

وی با تاکید بر اینکه انتقال گوشت توسط خودروهای شخصی و  یا عمومی که فاقد یخچال باشند ممنوع است، اظهارکرد: اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه با جدیت تمامی محموله های فرآورده خام دامی واردشده به شهرستان را رهگیری و در صورت مغایرت با دستوالعمل های دامپزشکی با متخلفین برخورد قانونی خواهد کرد .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: خودروهای حامل لاشه‌های استحصالی از کشتارگاه های دام شهرستان باید با همراه داشتن گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی و لزوما به مقصد واحدهای عرضه در سطح شهرستان تردد کنند .

دکتر حسینی اضافه کرد: شهروندان با مشاهده موارد مشکوک در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی با سامانه 1512ارتباط مردمی دامپزشکی تماس گرفته و گزارش کنند که در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.
 
توقیف سمند با 140 کیلو گوشت غیرمجاز در دهدشت
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار