تابناک کهگیلویه وبویراحمد

خبر خوش تاجگردون برای ساکنین شیر خُفته گچساران/وام30میلیونی بلند مدت برای بافت فرسوده

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تغییر بافت فرسوده شهری دوگنبدان دولت به ۳ هزار بافت فرسوده در این شهر وام ۳۰ میلیون تومانی بلندمدت پرداخت می‌کند
کد خبر: ۸۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 31 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تغییر بافت فرسوده شهری دوگنبدان دولت به ۳ هزار بافت فرسوده در این شهر وام ۳۰ میلیون تومانی بلندمدت پرداخت می‌کند.

غلامرضا تاج‌گردون در همایش تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان اظهار کرد: ما مسئولان و کارمندان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باید بدانیم امانتدار مردم و خادم مردم هستیم نه آقای ملت و وظیفه داریم در حد مقررات حقوقی و قانونی امورات مردم را به سرانجام برسانیم.

وی با بیان اینکه به خود اجازه دخالت در امور ادارات و دستگاه‌ها را نمی‌دهم، افزود: اما وقتی ارباب‌رجوع‌های زیادی از یک دستگاه اجرایی به نماینده خود مراجعه می‌کنند، یعنی آن دستگاه ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه اذعان کرد: نباید امورات مردم به وسیله نامه نماینده به ادارات برطرف یا پیگیری شود و این ایرادی بزرگ است.

تاج‌گردون ادامه داد: این اتفاق ناخوشایند به هر دلیلی در منطقه و جامعه ما شکل گرفته و اصلاح آن نیز سخت است اما راه برطرف کردن این معضل تلاش دوچندان کارمندان و مسئولان ادارات در چرخه دولت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارهای زیادی در گچساران پیش‌ رو داریم، تصریح کرد: اگر همگرایی و همراهی همه مسئولان و نیروهای دولت نباشد، دچار اختلاف و عقب‌ماندگی می‌شویم.

تاج‌گردون با اشاره به آخرین وضعیت بافت فرسوده شهری دوگنبدان نیز گفت: طی چند سال اخیر جلسات بسیار زیادی با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی برگزار کردیم تا مشکل این بافت برطرف شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورتی که زلزله ۶ الی هفت ریشتری در شهر دوگنبدان روی دهد، خسارات زیادی به بافت فرسوده وارد می‌شود که باید برای جلوگیری از این موضوع وارد عمل شویم.

تاج‌گردون بیان کرد: دولت در این خصوص مصوبه خوبی پیش‌بینی کرده که طی ماه‌های اخیر اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: در این خصوص برای ۳ هزار واحد مسکونی بافت فرسوده گچساران وام قرض‌الحسنه ۳۰ میلیون تومانی و ۶ میلیون تومان بلاعوض پیش‌بینی شده است.

تاج‌گردون خاطرنشان کرد: این اقدام یعنی ۱۲۰ الی ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار و پول طی چند سال آینده در شهر دوگنبدان هزینه شده که اعلام می‌کنم این کار بزرگ در حد توان عوامل اجرایی ادارات گچساران نیست.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ادارات باید تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند تا این کار بزرگ را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

تاج‌گردون تعامل و همکاری ادارات و نهادها را در راستای انجام این طرح بزرگ خواستار شد و افزود: این کار بزرگ و سختی به شمار می‌رود که دولت باید آن را در شهر دوگنبدان آزمون و عمل کند.

وی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان خواست تا با انجام مقدماتی این طرح بزرگ در اجرای آن نهایت تلاش خود را انجام دهند.

تاج‌گردون با بیان اینکه در کل سال افزون بر ۴۰۰ پروانه ساخت برای احداث مسکن واگذار می‌شود، گفت: در این طرح افزون بر ۳ هزار واحد مسکونی باید ساخته شود و این حرکتی بسیار بزرگ است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اعتقاد من این است که این کارها باید هر چه سریع‌تر و بهتر انجام شود تا خدمتی که در شأن مردم بوده، انجام شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرسوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
وامی که بنام بافت فرسوده ولی باسود24درصدچه به دردمردم میخوردبانکها می گوینددولت به تعهدات خودعمل نمی کندمامجبوریم کل این سودازمردم بگیرم آخه مردم این سودچه جوری پرداخت کنندخواهشاپی گیری نمائیدچون درهرصورت هم مجبوریم بگیریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار