کاهش ۵۴ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به‌دلیل اجرای محدودیت‌های کرونایی، تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ۵۴ درصد کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۸۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 21 August 2021

کلیم‌الله وثوقی بعدازظهر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۶ الی ۲۹ مرداد ماه سال‌جاری ۶۳ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده که کاهش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی به وضعیت قرمز و نارنجی استان اشاره کرد و افزود: از هموطنان عزیز درخواست داریم با توجه به شرایط کرونایی از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل از انجام نظارت و بازرسی ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و مسافر خبر داد و خاطرنشان کرد: همه اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به این شرکت‌ها ابلاغ شده و نظارت خاصی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز انجام می شود.

جابه‌جایی مسافر ۱۰ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: گشت‌های راهداری و ترابری با همراهی نیروهای پلیس راه به طور مستمر از شرکت‌ها و ناوگان‌های عمومی مسافربری با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی،کنترل تجهیزات ایمنی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پایانه مسافری نظارت می‌کنند.

وثوقـی بیان کرد: در طول یک هفته گذشته ۱۰ متقاضی سفر با ناوگان‌های عمومی مسافربری که مبتلا به کرونا بودند قبل از صدور بلیط، در مرحله استعلام از طریق سامانه «سروا» شناسایی و از فروش بلیط به آن‌ها جلوگیری شد.

وی فعالیت ۵۴ شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان را یادآور شد و گفت: در بازه زمانی یاد شده بیش از ۱۵ هزار نفر مسافر جابجا شده که این مهم نیز ۱۰ درصد کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار