عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است طرح‌های تشویقی برای تولید مصالح ساختمانی با کیفیت برای کاهش مصرف انرژی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷ 29 October 2021

مهدی طغیانی با بیان این که بسیاری از قوانین موجود در کشور اجرا نمی‌شود، اظهار داشت: برای کاهش مصرف انرژی در کشور قوانین خوبی تدوین شده که نیازمند اجرا است.

وی با بیان اینکه ما در کشور اجازه تکلیف به صنایع بخش خصوصی را نداریم، گفت: اما این امکان وجود دارد که دستگاه‌های حاکمیتی انگیزه و طرح تشویقی برای تولید محصولاتی که منجر به کاهش مصرف انرژی می‌شود را داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از صنایع استان اصفهان و به ویژه آجر نماچین در صنعت آجر اقدامات قابل توجهی برای استفاده از فناوری‌های نوین در تولیدات خود داشته اند، ادامه داد: تولیدات نمای خشک این شرکت میتواند به کاهش مصرف انرژی در منازل مسکونی و ساختمان های اداری و تجاری تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

وی تاکید کرد: صنایع این امکان را دارند از ظرفیت های مراکز آموزشی مهارت و به ویژه فنی و حرفه‌ای بهره برداری لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار