شهردار منطقه 2 مشهد خبر داد:
شهردار منطقه 2 مشهد گفت: با کمک مدیریت شهری مشهد پاسگاه و مجموعه فرهنگی پیامبر اعظم در اسماعیل‌آباد که یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد است، احداث می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 26 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمدرضا قلندر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با ساماندهی روستای اسماعیل‌آباد اظهار کرد: روستای اسماعیل‌آباد یکی از بدترین مناطق حاشیه شهر مشهد است که معضلات بسیار متفاوتی نسبت به سایر مناطق دارد.

وی افزود: از سال گذشته به دنبال تحول در این منطقه بودیم و مشکل اصلی این منطقه تامین امنیت است و در این راستا بازدید برای حل مشکلات این منطقه با حضور شهردار مشهد، فرمانده سپاه امام رضا (ع) و فرمانده انتظامی خراسان رضوی انجام شد.

قلندر بیان کرد: بعد از این بازدید قرار شد شهرداری مشهد زمینی با وسعت 2 هزار متر مربع را برای احداث پاسگاه تحویل فرماندهی انتظامی دهد و برای ساخت آن شهرداری مشهد نیز 250 میلیون تومان کمک کند.

شهردار منطقه 2 مشهد تصریح کرد: زمینی نیز با وسعت 3 هزار متر مربع به صورت مشترک از سوی شهرداری مشهد و شرکت نوید برای احداث مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) شامل سوله ورزشی، مجتمع فرهنگی و حوزه بسیج تحویل سپاه داده شده که اقدامات اجرایی آن نیز آغاز شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدام مشترکی بین شهرداری و سپاه پاسداران برای احداث سوله‌های ورزشی در سطح شهر مشهد آغاز شد که زمین سوله از سوی شهرداری مشهد و احداث آن با سپاه است و برای منطقه 2 مشهد نیز پنج زمین در نظر گرفته شد که خوشبختانه تاکنون دو سوله به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار