در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و شب یلدا نمایشگاهی با عنوان «یلدای فاطمی» در مصلی آیت الله اعرافی میبد گشایش یافت.
کد خبر: ۱۰۱۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 15 December 2021

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول برگزار کننده این نمایشگاه گفت: بانوان کارآفرین شهرستان‌های میبد و اردکان توانمندی‌های خود را در زمینه‌های صنایع دستی و مواد غذایی در ۶۰ غرفه عرضه کرده اند.


فهیمه برزگری افزود: ۴۰ محصول نظیر انواع پوشاک، سفال سنتی، بدلیجات، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، ترشیجات، خشکبار، روغن گیاهی، نان سنتی، کار‌های هنری، کیف و لوازم شب یلدا در این نمایشگاه عرضه شده است.


وی اظهار داشت: هدف از برپایی نمایشگاه بالا بردن عزت نفس و تقویت خودباوری در بانوان و ایجاد رونق اقتصادی و کمک به خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.


مجید بهارستانی شهردار میبد هم در بازدید از نمایشگاه گفت: اقتصاد خانواده‌ها یکی از دغدغه‌های مهم در پساکرونا به شمار آمده و به همین دلیل شهرداری و شورای شهر، این نمایشگاه را در مصلای آیت الله اعرافی برپا کرد.


این نمایشگاه تا ۳۰ آذر در مصلی آیت الله اعرافی برپاست و علاقه مندان می‌توانند همه روزه ازساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

برچسب ها: یلدا ، نمایشگاه ، افتتاح ، میبد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار