عضو شورای شهر همدان:
عضو شورای اسلامی شهر همدان ترک فعل برخی از مدیران در انجام وظایف قانونی را به نوعی چالشی در بعضی از حوزه‌های مدیریت شهری دانست.
کد خبر: ۱۰۱۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 23 December 2021
عضو شورای اسلامی شهر همدان ترک فعل برخی از مدیران در انجام وظایف قانونی را به نوعی چالشی در بعضی از حوزه‌های مدیریت شهری دانست.

به گزارش تابناک همدان، علی رحیمی‌فر ضمن تقدیر از حضور نماینده، ولی فقیه در صحن شورای شهر، اظهار کرد: متاسفانه روحیه حضور در چنین جلساتی در برخی از مدیران نیست، در حالی که امام (ره) بر تشکیل و اهمیت نهاد مدنی شورا‌های اسلامی تاکید داشته و امید است این رفتار نماینده، ولی فقیه در استان الگویی برای سایر مدیران باشد.

علی رحیمی‌فر ترک فعل برخی از مدیران در انجام وظایف قانونی را چالشی در بعضی از حوزه‌های مدیریت شهری دانست و گفت: در بحث مسکن اتفاقاتی رخ داده که حاصل ترک فعل برخی مدیران است و احتمال دارد مشکلات امروز حوزه مسکن به چالش اجتماعی در همدان تبدیل شود.

وی مشکلات پیش آمده در حوزه گردشگری، آثار فرهنگی و تاریخی را از دیگر تبعات ترک فعل برخی از مدیران برشمرد و اضافه کرد: در قانون ششم، در محور کلیدی در بخش اقتصاد، یکی از موارد گردشگری بوده که در همدان نیز دارای مزیت نسبی است.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: در بحث گردشگری و حفظ آثار تاریخی _ فرهنگی نیز برخی از مدیران، وظایف قانونی خود را به درستی انجام نداده که در نتیجه هر از گاهی شاهد تخریب برخی از بنا‌های واجد ارزش در سطح شهر هستیم.

رحیمی‌فر در ادامه با اشاره به اهمیت محیط زیست، اظهار داشت: حفظ محیط زیست در اصل ۵۰ قانون اساسی وظیفه همگانی است که براین اساس فعالیت‌های اقتصادی و ... نباید مغایر با محیط زیست باشد؛ در قانون ششم نیز یکی از موارد محوری ملاحظات آب و محیط زیست است.

وی با بیان اینکه متأسفانه در حفظ باغات سوء استفاده‌هایی می‌شود، ادامه داد: افراد دست‌انداز به محیط زیست مشخص هستند که باید با آن‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

این عضو شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: منابع آب، خاک، محیط زیست و هوای سالم، نیاز نسل امروز و آینده است که حفظ این منابع اهتمام همگانی را می‌طلبد.
 
منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار