فاطمی بر تلاش همه مسئولان برای پيگيری و اجرايی شدن مصوبات سفر رييس جمهور بخصوص در حوزه اقتصادی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 26 December 2021

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور شناسایی واحد‌های تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل است که باید طی دو ماه شناسایی و برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این واحد‌ها اقدامات لازم در استان و در سطح ملی دنبال شود.فاطمی هم چنین از همه شرکت‌های تولیدی فعال در استان یزد خواست بر اساس مصوبات سفر رییس جمهور همه حساب‌های خود را به بانک‌های استان منتقل کنند.


وی گفت: فرمانداران نیز باید در حوزه مسائل اقتصادی فعال‌تر شوند و همه تصمیمات مرتبط با حوزه اقتصادی باید بر اساس پیوست عدالت و توزیع شهرستانی و با نقش افرینی و نظارت فرمانداران انجام شود.


فاطمی تصریح کرد: کمیته نظارت بر اجرای مصوبات کارگروه تسهیل نیز باید با مشارکت دستگاه‌های مرتبط و بخش خصوصی در استان فعال شود تا ضمن ارزیابی عملکرد این کارگروه گزارش ان نیز در کارگروه ارائه شود.


استاندار گفت: مردم منتظر تحول در حوزه اقتصادی هستند و باید با نگاهی نو تحول گرایانه و اقداماتی جهادی با مشارکت دیگر بخش‌ها از جمله دانشگاهیان، نخبگان و بخش خصوصی در این راستا تلاش کنیم.

 

علمدار دبیر این کارگروه نیز افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت کشور استان یزد در بیشتر حوزه‌های مرتبط با فعالیت کارگروه تسهیل جایگاه برتر کشور را بدست آورده است.



در این نشست ۵۶ واحد تولیدی ۲۷۷ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی دریافت کردند که منجر به تثبیت و یا ایجاد اشتغال برای ۲۷۷ نفر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار