کد خبر: ۱۰۲۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶ 31 January 2022
 رسانه‌ها، شهروندان و مسئولان، سه ضلع مثلثی هستند که با یکدیگر تعامل دارند. مدیران و مسئولان باید برای ارتباط با مردم امروز، از زبان اقناعی صحیح استفاده کنند و به‌جای تبلیغ، به مردم اطلاعات بدهند و این کار را می‌توانند از طریق رسانه‌ها انجام دهند. رسانه‌ها هم می‌توانند موضوع پاسخگویی و اطمینان‌بخشی به مردم را به‌خوبی جامه عمل بپوشانند.

به گزارش تابناک همدان، در جامعه‌ای که انتشار اطلاعات و دریافت آن به‌سرعت و به‌راحتی صورت می‌گیرد، مدیران و مسئولان دولتی با شهروندانی روبرو هستند که نسبت به اتفاقات و تصمیمات کوچک و بزرگ به‌سرعت واکنش نشان می‌دهند؛ بنابراین مدیران و مسئولان باید برای ارتباط و تعامل با مردم امروز، از زبان اقناعی صحیح استفاده کنند و به‌جای تبلیغ، به مردم اطلاعات بدهند و حرمت و حقوق مردم را محترم بشمارند.
 
مسئولان باید به‌جای ارائه گزارش‌های کمی و آماری به دنبال ارائه راهکار و محتوای کارساز باشند و برای انتقال آن رسانه، بهترین وسیله است.
 
با کمک رسانه‌ها می‌توان موضوع پاسخگویی و اطمینان‌بخشی به مردم را به‌خوبی جامه عمل پوشاند. به‌عنوان مثال پاسخگویی مناسب و اطمینان‌بخش و تعامل سازنده با رسانه‌ها می‌تواند مردم را در امر پرداخت مالیات تشویق کند./ شفقنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار