رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد خبر داد:
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد گفت: مسابقات تریال کشوری با حضور 10 نفر از بهترین دوچرخه‌سواران ایران در مشهد برگزار می‌شود که فقط چهار نفر از آنان مشهدی هستند.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 29 September 2015
سید مجتبی جاودانی در نشست خبری مسابقات دوچرخه‌سواری تریال کشوری که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مسابقات جایزه بزرگ تریال کشوری از شنبه 11 مهرماه به مدت پنج روز از ساعت 19 تا 22 شب در محل شهربازی پارک ملت برگزار می‌شود.

وی افزود: دوچرخه تریال رشته‌ای پرهیجان است و علاقمندان بسیاری را جذب می‌کند لذا در نظر داریم با برگزاری این مسابقات مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

جاودانی بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با آموزش و پرورش تفاهم بیشتری داشته باشیم و در استعدادیابی ورود کنیم، همچنین باید بستری فراهم شود تا بانوان هم بتوانند بیشتر در این رشته فعال باشند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد خاطرنشان کرد: مسابقات تریال کشوری با حضور 10 نفر از بهترین دوچرخه‌سواران ایران در مشهد برگزار می‌شود که فقط چهار نفر از آنان مشهدی هستند.

وی ادامه داد: ابتدا طرح این مسابقات به صورت کوچک مطرح شده بود و سپس با هماهنگی‌های انجام شده تصمیم گرفتیم تا این مسابقات را به صورت کشوری برگزار کنیم.

جاودانی با بیان اینکه مسابقات جایزه بزرگ آزاد است، گفت: بحث برگزاری این مسابقات مقطعی است و شرایط برگزاری توسط میزبان تامین می‌شود، البته با برگزاری مسابقات میتوانیم مخاطبان بیشتری داشته باشیم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری مشهد تصریح کرد: پیست دائمی برای تریال وجود ندارد، زیرا این مسابقات بیشتر با موانع طبیعی برگزار می‌شود، موانعی که ساخته شده در مسابقات بعدی توسط هیئت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار