مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: طی ۱۱ ماه نخست سال جاری بیش از ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو وارد استان شدند که نسبت به سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 24 February 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، جعفر شهامت اظهار کرد: ۷۳ میلیون و ۸۵۴ هزار تردد وسایل نقلیه طی ۱۱ ماه امسال توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار در محورهای خراسان شمالی ثبت شد که نسبت به سال گذشته رشد ۱۶.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی ادامه داد: در این مدت ۶ میلیون و ۷۰۳ هزار وسیله نقلیه وارد و ۶ میلیون و ۶۱۱ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به به ترتیب ۱۷,۰۵ درصد و ۱۶,۹۲ درصد افزایش یافته است.

 

وی با بیان این که تردد ورودی و خروجی استان در بهمن ماه به طور میانگین ۱۷ درصد افزایش یافته است، افزود: طی یک ماه گذشته بیشترین تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان با توجه به محل صدور پلاک مربوط به استان‌های خراسان رضوی با ۲۱ درصد، گلستان با ۸ درصد و تهران با ۶ درصد است.

 

شهامت ۸۸ درصد تردد در محورهای استان طی ۱۱ ماه گذشته را مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۱۲ درصد دیگر را مربوط به وسایل نقلیه سنگین دانست و گفت: در بهمن ماه امسال ۲ درصد تردد ورودی استان بیشتر از ۲ روز ماندگاری در استان داشته اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار