معاون فرهنگی شهردار اصفهان گفت: اعتماد مسئولان راهگشای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان است و ما این مسیر را با انرژی ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۱۰۳۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 12 March 2022

مراسم تجلیل از عوامل و دست اندرکاران برنامه تلویزیونی «جوانی به توان نو» و اختتامیه فصل اول این برنامه امروز در تالار هنر اصفهان برگزار شد.

جشن تجلیل از عوامل و اختتامیه فصل نخست برنامه «جوانی به توان نو» با حضور بهرام عبدالحسینی مدیرکل، اصغر آذربایجانی قائم مقام و سید مهدی سیدین نیا معاون سیمای صدا و سیمای مرکز اصفهان، مجتبی شاه‌مرادی معاون فرهنگی شهرداری اصفهان  و مجید خاشعی رئیس اداره فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در تالار هنر اصفهان برگزار شد.

مجتبی شاه‌مرادی معاون فرهنگی شهردار اصفهان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: خوشحالم که امروز در خدمت شما نوجوانان پر انرژی هستم. در ابتدای کار از مدیران صداوسیمای مرکز اصفهان تشکر می‌کنم، چراکه  اگر حمایت‌های آن‌ها نبود این برنامه خوب تولید نمی‌شد.

وی با اشاره به خلاقیت جوانان برای پشت سرگذاشتن مرزهای خود ساخته، بیان کرد: این نوجوانان و جوانان سرشار از انرژی هستند که کمتر جدی گرفته می‌شود. باید فرصت را فراهم کنیم تا تجربه کنند و ایده‌های خود را عملی سازند.

وی ادامه داد: در این شهر نوجوانان زیادی هستند که اصفهان را دوست دارند و باید برای بروز خلاقیت‌هایشان به آن‌ها میدان داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم باز کردن مسیرهای پیشرفت برای نوجوانان گفت: اعتماد مسئولان راهگشای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان است. ما این مسیر را با انرژی ادامه خواهیم داد زیرا اصلی‌ترین رویکردمان سپردن کارها به خود شهروندان است.

شاه‌مرادی تصریح کرد: اعتماد به جوانان کار بزرگی است. برای سپردن کارها به مردم ما نیز مسیر را باز می‌گذاریم و حمایت می‌کنیم و از مدیران صدا و سیما می‌خواهم که در این راستا به ما کمک کنند تا تمام تلاش خود را برای موفقیت در این مسیر به کار ببریم.

در تولید برنامه‌ها به سمت مشارکت پیش رفتیم

بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در ابتدا از مسئولین فرهنگی شهر تشکر می کنم که تعاملی را ایجاد کردند تا با استفاده از ظرفیت نوجوانان برنامه‌ای موفق بسازیم و در سطح کشور دارای رتبه برتر شویم.

وی گفت: یکی از سیاست‌های ما از زمان برعهده گرفتن مسئولیت در صدا و سیمای مرکز اصفهان این بود که درب سازمان به روی مردم باز باشد که تولید برنامه «جوانی به توان نو» نیز بر همین مبنا با مشارکت نوجوانان صورت گرفت.

وی افزود: ما در این راستا موفق به ایجاد تعامل با هنرمندان سطح شهر شدیم. معتقدم اگر در محدوده خودمان گرفتار شویم قطعاً رشد نخواهیم کرد بنابراین در تولید برنامه‌ها به سمت مشارکت پیش رفتیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان با سبک و سیاق دیگری تولید این برنامه را ادامه می دهیم و از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم که فرزندان خود را برای حضور در این برنامه تشویق کنند.

عبدالحسینی خطاب به نوجوانان تصریح کرد: نوجوانان آینده سازان این کشور هستند. در این مسیر ممکن است ناملایمات زیادی وجود داشته باشد اما یأس و ناامیدی نباید بر شما نوجوانان غلبه کند چون آینده در اختیار شماست.

نسل نوجوان را باید از نو تعریف کرد

شهردار اصفهان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: معتقدیم نسل نوجوان و جوان ما ناشناخته و علت این موضوع سرعت تحولات است که به علت فهم سنتی، با واقعیت نوجوان متفاوت است.

علی قاسم زاده افزود: ما به عنوان کارگزار و متولیان تعلیم و تربیت، اگر نسل نو را نشناسیم در برنامه ریزی و تدوین استراتژی دچار خطا می‌شویم. معتقدم نسل نوجوان را باید از نو تعریف کرد.

گفتنی است این برنامه تلویزیونی پاییز امسال در ۲٠ قسمت به تهیه کنندگی فرزانه اکبری، کارگردانی علی یزدانی و مهدی نظیفی، مدیریت تولید صفیه سادات موسویان و کادری نوجوان تهیه شد و روزهای سه شنبه به روی آنتن شبکه اصفهان رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار