رئیس کل دادگستری استان قم به همراه دادستان عمومی و انقلاب قم و معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان از انبار سازمان جمع‌آوری و نگهداری اموال تملیکی استان قم بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 07 April 2022

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری استان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف انبار سازمان اموال تملیکی و پیگیری نتایج بازدید‌های قبلی، اظهار داشت: هر چند موضوع نظارت بر انبار‌های اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان قم از یکسال گذشته در دستور کار بوده و بازدید‌های مکرری از این انبار‌ها انجام گرفته است و نتایج خوبی در جهت ساماندهی این انبار‌ها بدنبال داشته‌است؛ اما به دستور ریاست قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف اموال تملیکی کشور، این بازدید صورت گرفته است.

رییس کل دادگستری استان قم وضعیت شرایط نگهداری کالا‌ها در این انبار را رضایت‌بخش دانسته و در راستای تداوم و استمرار انجام اقدامات جهادی در جهت تسریع در تعیین تکلیف اموال، دستورات قضایی لازم را به منظور رسیدگی بهنگام و رفع موانع موجود صادر کرد.

در ادامه این بازدید حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم نیز اظهار داشت: در طی یکسال اخیر بازدید‌های مکرری از انبار اموال تملیکی استان قم صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین غریب افزود: بخشی از عدم تعیین تکلیف این کالا‌ها، عدم تسریع در پاسخگویی از سوی مراجع مربوطه به استعلامات است و در این خصوص بصورت جدی پیگیر‌های لازم از سوی مراجع پاسخگو را انجام خواهیم داد تا حقوق بیت‌المال و اموال مردم تضییع نشود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار