جمعی از مسئولان قضایی استان قم از مرکز شبانه روزی حضرت قاسم (ع) ویژه نگهداری از پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست، بازدید و مشکلات آن‌ها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ 12 April 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان عمومی و انقلاب قم، خانم مقیسه دادیار سرپرستی دادسرای قم با حضور مددکاران مستقر در شعبه و جمعی از مدیران بهزیستی از مرکز شبانه روزی نگهداری پسران ۱۲ تا ۱۸ ساله بد سرپرست و بدون سرپرست حضرت قاسم (ع) بازدید و مشکلات آنها را به صورت چهره به چهره بررسی کردند.

نظارت بر عملکرد مرکز و پیگیری مسائل پسران تحت نظر این مرکز، نشست صمیمی و گفتگوی رودرروی مددجویان با مسئولان قضایی و بیان مشکلات مربوطه، دستور مساعدت های قضایی برای برخی مشکلات آنها، اجرای برنامه مناسبتی توسط پسران این مرکز، برپایی نمازجماعت و صرف افطار از برنامه های این مراسم بود.

در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مراقبین، مربیان، مددکاران و مسئولین مراکز نگهداری، نظارت و بازرسی بر بخش‌های مختلف مرکز نگهداری انجام و مسائل آنها پیگیری شد و دستورات قضایی مقتضی صادر و نکات و ارشادات لازم ابلاغ شد.

بازدید دوره‌ای و بازرسی مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان و سالمندان و محجورین تحت نظارت واحد سرپرستی هر ماه با حضور دادستان قم و دادیار شعبه سرپرستی و واحد مددکاری دادسرا انجام می‌شود و به صورت چهره به چهره و میدانی مشکلات این مراکز از سوی مقام قضایی مورد بررسی و در این خصوص اتخاذ تصمیم صورت می گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار