رییس کل دادگستری استان قم با اشاره به جایگاه حساس و مهم نیروهای مسلح گفت: برخورد و جهت‌گیری در اجرا و اثر بخشی احکام در سازمان قضایی نیروهای مسلح باید بازدارنده باشد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 08 May 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی سابق و جدید قم، طی سخنانی اضافه کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای جلوگیری از هرگونه انحراف از اهداف تعیین شده باید با اقتدار و با دوری از هرگونه افراط و تفریط بعد نظارتی و قهری خود را دنبال کند.

رییس کل دادگستری استان قم اصل اقتدار و سلامت نیروهای مسلح را مورد توجه قرار داد و افزود: در دنیای معاصر و شرایطی که در جهان حاکم است، اقتدار هر کشوری بستگی به اقتدار نیروهای نظامی آن دارد.

وی با اشاره به اهمیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در حفظ حرمت افراد با هویت نظامی در کشور، خاطرنشان کرد: اگر در برخورداری افراد از قدرت و اقتدار کنترل لازم صورت نگیرد زمینه تخلفاتی خواهد شد که سبب دوری و انحراف نیروهای مسلح از اهداف تعیین شده است.

رییس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه خدمت در زیر سایه ولایت فقیه جایگاه و ارزش بالایی دارد، تصریح کرد: اگر ارتباط و اتصال با ولی فقیه و امام زمان(عج) منقطع شود ارزش و اهمیت بسیاری از امور از بین می رود.

مظفری تصریح کرد: نیروهای با هویت نظامی دارای یک شان شخصی و یک شان وابسته به نهاد نظامی، انتظامی و اطلاعاتی هستند که باید حرمت هر دو آنها حفظ شود.

رییس کل دادگستری استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در مجموعه قضایی، نظامی و اجرایی قم همدلی ویژه ای برقرار است، گفت: موفقیت یک مسوول در جمهوری اسلامی در وحدت کلمه و همدلی تمام مجموعه ها و نهادها است.

مظفری خاطرنشان کرد: شورای تامین، امروز مظهر همدلی و همراهی مجموعه های مختلف اجرایی، قضایی و نظامی در استان قم است.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام اصغر حبیبی قدردانی صورت گرفت و محمدصادق انصاری به عنوان دادستان نظامی جدید استان قم معارفه شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار