نخستین یادواره شهدای فرهنگی ورزشکار استان مرکزی در کانون فرهنگی تربیتی حضرت امام علی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 01 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت گرامی‌داشت یاد و خاطرات شهیدان انقلاب گفت: برگزاری یادواره شهدا با هدف ماندگار کردن یاد شهدا در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان صورت می گیرد زیرا همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی تکالیفی بر دوش داریم و باید دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
احمدرضا نوازنی با اشاره به آیات ۱۶۹و ۱۷۰ سوره آل عمران افزود: بنابر این آیات شهدا زنده هستند و در نزد پرودگار از روزی بهره مند هستند، آنها از وضعی که در نزد خداوند متعال دارند، خشنودند و هستند، و از همرزمان خود که در آینده به آنها ملحق می شوند مطلع هستند و ناراحتی در این خصوص ندارند.
نوازنی یادآورشد: شهدا در عالم برزخ مقام و جایگاه ویژه‌ای دارند و برتر از افراد عادی هستند و از رزق و نعمت پروردگار در بهشت برخوردارند‌ , از آثاری که شهادتشان بر جا گذاشته شادمان هستند‌.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به جاودانگی نام و یاد سردار شهید سلیمانی گفت: باور دنیا هم اکنون این است که شهید سلیمانی برای غرب از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است چرا که به برکت خون این شهید بزرگوار مردم آزادی خواه جهان در مقابل کفر و ظلم به خروش آمدند و این همان آثار مثبتی است که از حیات معنوی شهید به جامعه منعکس می شود.
نوازنی عنوان کرد: خون شهید آثار عملی فراوانی دارد و سبب هدایت گروه بسیاری از اقشار جامعه می‌شود و باعث می شود که آنها ادامه دهنده راه شهدا باشند .
مدیرکل آموزش و پروش استان مرکزی اضافه کرد: امید می رود خداوند متعال به همه ما توفیق دهد در تمام لحظات عمر خود بتوانیم از تکلیف و وظیفه شرعی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان خون شهدا پاسداری کنیم و تمام توان خود را در این راه به کار گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار