فریدون کنار یکی از مناطق دارای اعتبار اقتصادی در کشور است
همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان وظیفه دارند که مشکلات فریدونکنار را با دقت رصد کنند چرا که این دیار یکی از مناطق دارای اعتبار اقتصادی در کشور است
کد خبر: ۱۰۴۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷ 10 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران پس از حضور در فریدون کنار، در دیدار با اقشار مردم، خانواده شهدا، فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فریدونکنار در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مردم و مؤثران شهرستان فریدونکنار در پیروزی و استمرار موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی داشتند و امثال سردار شهید حسین بصیر برای عزت و سرافرازی این نظام مقدس جانفشانی کردند.

وی ادامه داد: همواره قدردان رشادت‌های مردم سلحشور و والامقام فریدونکنار هستیم و باید برای گره‌گشایی از مشکلات منطقه بکوشیم.

استاندار مازندران با بیان این که نباید ظرفیت‌ اقتصادی و زیرساختی فریدونکنار را نادیده گرفت، گفت: فریدونکنار یکی از شهرستان های پویا و گردشگرپذیر استان است که باید برای توسعه روزافزون و ایجاد اشتغال پایدار در این دیار بکوشیم.

وی اضافه کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان وظیفه دارند که مشکلات فریدونکنار را با دقت رصد کنند چرا که این دیار یکی از مناطق دارای اعتبار اقتصادی در کشور است

باید بازار ماهی فروشان و برنج فریدونکنار و دیگر ظرفیت‌ها به عنوان نشان اقتصادی و اشتغال آفرین برجسته شود تا با جذب گردشگری زمینه رونق کسب و کار در منطقه فراهم شود.

وی با بیان این که وجود آسیب های اجتماعی مختلف به هیچ عنوان زیبنده فریدونکنار نیست، تصریح کرد: باید با توسعه زیرساختی و ایجاد طرح های فرهنگی زمینه پویایی و نشاط در این منطقه روزافزون افزایش یابد.

استاندار مازندران واگرایی و هم صدا نبودن نخبگان را یکی از چالش‌های اساسی در توسعه فریدونکنار برشمرد و گفت: برای گره گشایی از دغدغه‌های مردم این دیار و توسعه و شکوفایی فریدونکنار یکصدایی نخبگان اجتناب ناپذیر است.

وی با بیان این که، فریدونکنار ظرفیت قابل توجهی در حوزه گردشگری جاده ای دارد، ابراز داشت: باید با ایده پردازی ظرفیت های مغفول این شهرستان شکوفا شود.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار