در شش ماه نخست امسال؛
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل توسعه گازرسانی به مناطق محروم این استان را مطلوب دانست و گفت: در نیمه اول امسال به بیش از ۱۲ هزار مشترک اردبیلی گازرسانی شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 03 October 2015

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز خدایی یعد از ظهر شنبه در جلسه توسعه گازرسانی به مناطق محروم استان افزود: از این تعداد هشت هزار مشترك شهری و چهار هزار مشترك روستايی است.

وی با بیان اینکه برای گازرسانی به این مناطق و خانوارهای بهره مند بالغ بر ۴۵۳ كيلومتر شبكه گذاری انجام شده است، ادامه داد: ۱۲ ايستگاه اعم از CGSTBS و CPS نیز در این راستا ایجاد شد.

مديرعامل شركت گاز استان با اشاره به توسعه گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی این مدت تاکید کرد: در حال حاضر هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی جزو مشتركین گاز استان بوده که ۲۵ واحد از اين تعداد در شش ماه نخست امسال اشتراك پذيری شده است.

وي با اشاره به برخورداری ۶۲۰ روستای استان از نعمت گاز طبيعی ادامه داد: از اين رقم بيش از ۵۲ روستا در نیمه اول امسال به جمع مشتركين گاز طبيعی استان پيوسته اند.

خدایی میزان بهره مندی خانوارهای روستایی از گاز طبیعی را ۷۰ درصد اعلام کرد و بیان داشت: بی شک با اتمام طرح های گازرسانی در دست اجرا به تعداد ۲۹۹ روستا اين رقم به بيش از ۸۵ درصد ارتقا خواهد یافت.

وی در عین حال با اشاره به تامین بخش مهمی از بودجه يارانه های نقدی پرداختی به مردم از طريق پرداخت قبوض گاز؛ از شهروندان استان اردبیل خواست با پرداخت به موقع مبالغ قبوض مصرفي این شرکت را در تداوم خدمت رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار