با همت بسیج دانشجویی انجام شد:
دانشجویان دانشگاه‌های ایلام از بزرگترین پارک فناوری غرب آسیا بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ 29 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ در این اردوی یک روزه که به همت معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی استان ایلام برگزار شد، ۱۰۵ نفر از دانشجویان استان از پارک فناوری پردیس واقع در استان تهران بازدید کردند.

دکتر «جباری پور »، مدیرکل ترویج و توسعه خوشه های نوآوری، در این بازدید زیست بوم و چرخه فناوری و نیز دستاوردهای پارک فناوری پردیس را برای دانشجویان تشریح کرد و پس از آن دانشجویان از نمایشگاه محصولات دانش بنیان شرکت‌های مستقر در پارک بازدید کرد.

بیش از ۴۵۰ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در این پارک مستقر هستند که تاکنون توانسته اند با جذب نخبگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بسیاری از مسائل کشور را برطرف کنند.

بازدید از موزه هوانوردی و آشنایی با نحوه پرواز هواپیماهای مسافربری از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این اردو بود.

فرامرزی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان پاسارگاد طب ایرسا که در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های کمک تنفسی فعالیت دارند، روایتی از پیشرفت های شرکت ارائه نمودند.

این بازدیدها در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ برای خواهران و در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۱ برای برادران اجرا شده است.

لازم به ذکر است اردوهای راهیان پیشرفت به منظور نمایش توانمندی ها و روایت پیشرفت های علمی کشور در جهت‌ افزایش روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و امید و نیز ایجاد انگیزه در دانشجویان در جهت حل مسائل کشور توسط معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی طراحی و اجرا می شوند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار