هشت کارگاه تولید مصالح ساختمانی در خوزستان تعطیل شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 06 October 2015
رضا دهدشتی زاده مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان گفت : این کارگاه ها شامل پنج کارگاه ماشه شویی و سه کارگاه تولید بتن آماده می باشد که به دلیل بدلیل تولید محصول نامرغوب و با کیفیت پایین تر از حد استاندارد تعطیل شدند.

دهدشتی زاده افزود : این کارگاه ها در شهرستان های ماهشهر ، بهبهان ، رامهرمز و دزفول در بازرسی های انجام شده توسط بازرسان پس از بررسی و رسیدگی سازمان های تعزیرات حکومتی این شهرستان ها توقیف و پلمپ شده اند.


وی اظهارداشت : ازشهروندان درصورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد استان خوزستان در میان بگذارند.

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان با دارا بودن 88 آزمایشگاه اختصاصی و همکار با توان آزمون بیش از 800 فرآورده در زمینه های کنترل کیفیت کالاهای تولید داخلی ، صادراتی و وارداتی ،‌آسانسورها ، وسایل و تجهیزات شهربازی و پارکها ، آموزش مسئولین کنترل کیفی ، تدوین استاندارد ، آزمون کالاها ، توسعه و ترویج استاندارد وهمچنین کالیبراسیون وسایل سنجش ، ترازوها ، انگ فلزات گرانبها ، گاز اکسیژن ، مهد کودکها ، مصالح ساختمانی ، نازلهای سوخت و باسکولها و تایید صلاحیت شرکتها و آزمایشگای همکار فعالیت دارد .

منبع : خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار