رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از بازرسی 318 واحد فروش لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس هم‌زمان با سال تحصیلی جدید در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳ 08 October 2015
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر از بازرسی 318 واحد فروش لوازم‌التحریر و پوشاک مدارس هم‌زمان با سال تحصیلی جدید در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛داریوش صفاری با اشاره به اقدامات اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای خدمات‌رسانی به مردم و پیگیری مشکلات اظهار داشت: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید با همکاری گشت‌های مشترک بازرسی‌های لازم از سطح بازار شهرستان صورت گرفت.

وی افزود: 21 گشت مشترک از 15 شهریور تا 10 مهرماه شامل گشت اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر، اتحادیه خیاطان، لباس‌فروشان، لوازم التحریر و کیف و کفش بازرسی خود را از سطح واحدهای تولیدی و پخش در شهرستان انجام دادند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: در این زمینه 381 واحد مورد بازرسی قرار گرفت که برای 45 واحد یا 57 مورد تخلف پرونده تشکیل شد.

وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از 2 میلیون و 800 هزار تومان دانست و تصریح کرد: همچنین بازرسی نوبتی نیز از سطح بازار انجام شد.

صفاری افزود: در بازرسی نوبتی از مغازه‌های فروش لوازم‌التحریر سطح بازار نیز عکس‌های مبتذل و غیراخلاقی بر روی کیف و لوازم‌التحریر جمع‌آوری و تذکرات لازم نیز به واحدها داده شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های واحد تعزیرات آرد و نان این اداره نیز گفت: در 6 ماه نخست امسال یک هزار و 608 مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های شهرستان ملایر صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه هر نانوایی حداقل در ماه یک و دو بار مورد بازرسی قرار گرفته، افزود: بازرسی ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده در نیمه نخست امسال 222 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی متخلف تشکیل شده است.

صفاری بیشترین مواد تخلف را شامل، کم فروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی، امتناع از عرضه نان، تعطیلی غیرمجاز، بی‌کیفیتی در پخت نان و گران‌فروشی دانست.

وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از 12 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: با هر نوع تخلف که از سوی مردم به واحد تعزیرات آرد و نان گزارش شود برخورد قانونی صورت می‌گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار