مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام گفت: یک سریال با موضوع آزادسازی میمک در عملیات ضربت ذوالفقار در حال تصویربرداری است.
کد خبر: ۱۰۷۲۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵ 18 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام عنوان کرد: مقام معظم در پیرامون کنگره 3 هزار شهید استان فرمودند؛ ایلام دژ مستحکم دفاع مقدس بوده به قله‌های پر افتخار میمک و حادثه زمین فوتبال چوار اشاره کردند که یک افق روشن پیشرو همه تعریف تا بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

وی افزود: یک سریال که ماحصل تلاش جمعی استان با محوریت استاندار، نماینده ولی فقیه و سپاه امیرالمؤمنین استان و سایر دستگاههای استان برای آزادسازی میمک در عملیات ضربت ذوالفقار در حال تصویربرداری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان تصریح کرد: این سریال هزینه‌های زیادی در پی دارد که قول هایی از طرف مسؤلان برای همکاری در این زمینه داده شده است.

وی یادآور شد: در این کار ارزشمند هنرمندان سینما و تلویزیون کشور حضور دارند تا بتوانیم ایلام را در حوزه دفاع مقدس به خوبی معرفی کنیم.

فولادی اظهار داشت: این سریال در یکی از شبکه‌های ملی و ممکن است اواخر سال یا اوایل سال آینده تولید شود.

وی تاکید کرد: امسال در حوزه هنر و سینما نقطه فعالیت را با یک فیلم کوتاه ۳۰ دقیقه ای در موضوع گروه «فرسان» گوش برها که در حق رزمندگان و مردم خیانت و جنایاتی مرتکب شدند، شروع کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان بیان داشت: این فیلم روز یکشنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در سالن بنیاد حفظ آثار با حضور مسئولین استان و جمعی از هنرمندان رونمایی شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار