مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:
مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: ورزشکاران نوجوان و نونهال با استعداد رشته های مختلف ورزشی ساکن در مناطق محروم شناسایی و با حمایت مالی سپاه و بسیج ساماندهی می شوند.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 23 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب مظفری اظهار داشت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با آموزش و پرورش دانش آموزان مستعد ساکن مناطق محروم شناسایی و جذب باشگاه های ورزشی مقاومت وابسته به سپاه می شوند.

وی افزود: این استعدادیابی ورزشکاران در رشته های ورزشی چون کاراته، تیراندازی، تکواندو، فوتسال، والیبال، جودو و ووشو برای رده های سنی ۹ تا ۱۵ سال است.

مدیر ورزش قهرمانی بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: همچنین در کنار استعدادیابی، مقوله استعدادسنجی از ورزشکاران کم بضاعتی که انفرادی در باشگاه های ورزشی فعالیت می کنند، نیز صورت می گیرد.

مظفری یادآور شد: این ورزشکاران مستعد در قالب باشگاه های مقاومت در مسابقات استانی شرکت و ورزشکاران شاخص با عضویت در تیم مقاومت کشور وارد لیگ های برتر کشوری می شوند.

وی با بیان اینکه این ورزشکاران توسط سپاه و درآمدهای خود باشگاه حمایت مالی می شوند، اضافه کرد: با این افراد بین سه تا پنج سال قرارداد همکاری منعقد می شود.

مظفری تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر ورزشکار شناسایی شده رشته های مختلف ورزشی در باشگاه های مقاومت استان ایلام مشغول به ورزش هستند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار