در راستای ترویج فرهنگ مشارکت امر خیر مدرسه سازی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس و مجمع خیرین و شورای بانوان و معاونت سیمای مرکز استان با خیر مدرسه ساز حاج ایل مظفری دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 09 November 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل نوسازی مدارس ایلام در این دیدار گفت: همه ی ما وظیفه داریم با جدیت و اهتمام لازم برای تجلیل شایسته از این انسان های بزرگ و وارسته به بهترین نحو ممکن گام برداشته و تکریمی شایسته و در خور و شان این افراد داشته باشیم.

جلال حمره افزود: خیرین با مشارکت فعالانه خود دنیا و آخرت خود را حفظ کرده و نام نیک از خود به جای می گذارند.

وی یادآور شد: از ابتدای ۱۳۷۶ تاکنون، ۳۴۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استانی و کشوری در ایلام احداث شده است.

ترویج فرهنگ مشارکت امر خیر مدرسه سازی مهم و ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز در این دیدار عنوان کرد: خیرین استانی فعالیت چشمگیری در افزایش زیر ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی در سطح استان داشته اند. در واقع این افراد با بخشش و ایثار مال خود در راه مدرسه سازی قدم برداشته اند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مشارکت امر خیر مدرسه سازی مهم و ضروری است، افزود: حاج ایل مظفری خیر مدرسه ساز ایلامی علاوه بر کمک‌های خُرد در تمامی جشنواره ها تاکنون جهت احداث ۴ مدرسه در شهرستان‌های چوار، سیروان و دهلران مشارکت داشته است.

در ادامه، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و شورای بانوان و معاونت سیما و معاون مشارکت های مردمی نوسازی مدارس در خصوص امر خیر مدرسه سازی و مشارکت در امور خیر و اقدامات موثر خیرین در توسعه زیر ساخت فضاهای آموزشی و پرورشی به ایراد سخن پرداختند.

در پایان این دیدار، خیز برجسته مدرسه ساز استان حاج ایل مظفری با اهدا گل و تندیس جشنواره و لوح تقدیر شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار