با بازگشت ۱۲۶ واحد تولیدی راکد یا نیمه فعال به چرخه تولید در شش ماهه نخست امسال، برای بیش از ۱۴ هزار نفر اشتغالزایی ایجاد شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱ 11 December 2022

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ۹۸ واحد صنعتی تولیدی نیز که با کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کردند توانستند به ظرفیت واقعی خود دست یابندو ۹ واحد کشاورزی راکد و نیمه فعال با احیای مجدد توانستند برای ۳۹ نفر ایجاد اشتغال کنند.
امیررضا نقش افزود: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۵۱۷ واحد صنعتی، کشاورزی، خدماتی و معدن با ارائه طرح‌های سرمایه گذاری خود و با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به بهره برداری رسیدند.
وی گفت: با بهره برداری از این واحد‌ها برای شش هزار و ۷۳۵ نفر اشتغالزایی ایجاد شد.
امیر رضا نقش با اشاره به صدور ۵۸۹ مصوبه در شش ماهه نخست سال در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: این مصوبات متعلق به ۵۰۰ واحد تولیدی، کشاورزی، خدماتی استان بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه از فروردین تا شهریور ماه امسال ۵۰۷ مصوبه در ستاد تسهیل اجرایی شده و ۸۲ مصوبه نیز در حال پیگیری است افزود: ۳/ ۲۴درصد مصوبات مرتبط با پرونده‌های بانکی و بقیه مرتبط با پرونده‌های غیر بانکی مانند اداره کل تامین اجتماعی، امور مالیاتی، آب، برق، گاز، شرکت شهرک‌های صنعتی، محیط زیست، سازمان صمت، علوم پزشکی و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار