سردار سلامی با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی مازندران افزود: از بین بردن محرومیت‌ها در مازندران در سایه هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و سپاه هدف و برنامه اساسی ماست
کد خبر: ۱۰۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 07 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران ، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی و عمرانی امروز در کشور بهره برداری شد در جریان راه اندازی طرح‌های مردم محور گفت: از محور‌های مورد توجه در سپاه پاسداران تمرکز بر مسئله آبرسانی کشاورزی و تامین آب شرب است و در این حوزه پیشرفت‌های خوبی در کشور ایجاد شده است. 

راه اندازی طرح آموزشی سپاه کربلا مازندران
راه اندازی طرح آموزشی سپاه کربلا مازندران  

سردار سلامی با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی مازندران افزود: از بین بردن محرومیت‌ها در مازندران در سایه هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و سپاه هدف و برنامه اساسی ماست.

او با بیان اینکه طرح از آبخیز تا جالیز در استان‌های کشور و با مشارکت وزارت نیرو اجرا می‌شود گفت: به منظور هدفمندی محرومیت زدایی برنامه جامع مردم محور با محوریت پایگاه‌های بسیج کشور آغاز شد.

 استاندار مازندران. امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی و سپاه کربلا مازندران و در جریان راه اندازی طرح‌های مردم محور سپاه گفت: مازندران ۳ هزار و ۶۰۰ روستا دارد و برای محرومیت زدایی روستا‌های استان سپاه کربلا و بسیج سازندگی ورود کرده است. 

راه اندازی طرح آموزشی سپاه کربلا مازندران
راه اندازی طرح آموزشی سپاه کربلا مازندران  

حسینی پور با بیان اینکه در یکسال گذشته ۲ هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان در طرح‌ها هزینه شده است افزود: ۱۶۸ کیلومتر راه روستایی، ۱۶ طرح راه مزارع در ۸۵ کیلومتر، فعالیت در زمینه ۱۹ مجتمع آبرسانی و ۷۴ مخزن آبرسانی انجام شد

حسینی پور گفت: ۹۸۰ میلیارد تومان در حوزه بسته‌های معیشتی، لوازم تحریر و جهیزیه هزینه شده است.

گفتنی است، با اجرای طرح‌های مختلف ۸۴۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و محرومیت زدایی شامل ۵۴۹ میلیارد تومان در حوزه راهسازی، احداث دیوار حفاظتی، خانه عالم، کارگاه‌های اشتغالزایی و آبرسانی در کنار ۲۹۳ میلیارد تومان مسکن محرومان در حوزه کمیته امداد و بهزیستی هزینه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران هم با بیان اینکه ۷۵ هزار نفر برای راه اندازی کسب و کار‌های خرد آموزش دیده اند افزود:۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز تسهیلات اشتغالزایی کم بهره به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در ۱۵ عرصه دریافت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار