مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه ایلام؛
مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات فوتسال بسیج بین ادارات استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۹۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 13 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ایوب مظفری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات ۱۲ تیم از ادارات و نهادهای استان حضور  دارند و در ۴ گروه ۳ تیمی بصورت دوره ای با هم رقابت خواهند نمود.

وی افزود: از هر گروه دو تیم برتر راهی دور دوم این مسابقات خواهند شد و در مرحله ی حذفی با هم به رقابت می پردازند و در نهایت چهار تیم برتر این مسابقات راهی دور پایانی مسابقات می شوند.

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام در خصوص زمان و مکان این مسابقات نیز بیان داشت: این مسابقات در تاریخ ۱۶ تا ۲۴ بهمن از ساعت پنج تا ده و نیم شب در سالن ۹ دی سپاه آغاز خواهد شد و در هر شب چهار بازی برگزار خواهد شد.

مظفری جشنواره مسابقات بومی‌محلی دانش‌آموزان دختر بسیجی شهرستان ایلام را از دیگر برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر خواند و افزود: این مسابقات با همکاری تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت ایلام، بسیج‌ دانش‌آموزی، تربیت‌بدنی سپاه‌ امیرالمؤمنین(ع)استان ایلام و بسیج ورزشکاران، در سالن ورزشی شهید غیوری‌زاده برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز دختر بسیجی از ۷ مدرسه دوره تحصیلی متوسطه دوم شهرستان ایلام در رشته‌های دارت، دال پلان و طناب‌کشی به رقابت پرداختند.

مدیر ورزش قهرمانی مرکز تربیت بدنی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: مسابقات فوتسال رده سنی زیر ۱۶ سال دانش آموزان، نیز از دیگر برنامه های ورزش بسیج استان در دهه مبارک فجر می باشد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار