رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 8 هزار و 560 مورد بازرسی از واحدهای صنفی ملایر در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 12 October 2015
رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر از انجام 8 هزار و 560 مورد بازرسی از واحدهای صنفی ملایر در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس؛داریوش صفاری با اشاره به برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر در بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی در شهرستان ملایر اظهار کرد: کارشناسان این اداره در طول سال تمام واحدهای صنفی را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی از انجام 8 هزار و 560 مورد بازرسی در 6 ماهه نخست امسال از واحدهای صنفی ملایر خبر داد و افزود: 4 هزار و 156 مورد از این بازرسی‌ها از واحدهای خرده‌فروشی بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر افزود: از این تعداد 2 هزار و 131 مورد نیز مربوط به بازرسی از واحدهای خدماتی در سطح شهرستان بوده است.

وی تصریح کرد: طی بازدیدهای انجام شده توسط کارشناسان در این مدت 964 واحد متخلف شناخته شده است.

صفاری ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از 224 میلیون تومان دانست و گفت: عمده‌ترین علت تخلفات عدم درج قیمت، گرانفروشی و کم‌فروشی بوده است.

وی از تشکیل 12 جلسه کمیسیون نظارت در 6 ماهه نخست امسال در ملایر خبر داد و اظهار داشت: تعدادی از مصوبات این جلسات اجرایی شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به فعالیت‌های واحد تعزیرات آرد و نان این اداره از انجام یک‌هزار و 608 مورد بازرسی از سطح نانوایی‌های شهرستان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: 222 پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی متخلف تشکیل شده است.

وی ارزش ریالی تخلفات کشف شده را بیش از 12 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: بیشترین مواد تخلف شامل کم‌فروشی، تعطیلی غیر مجاز، بی‌کیفیتی در پخت نان و گرانفروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی و امتناع از عرضه نان بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار