مدیرکل نوسازی مدارس ایلام:
مدیرکل نوسازی مدارس ایلام گفت: سال گذشته خیرین با کمک ۷۵ میلیارد تومانی در احداث ۳۹ پروژه مدرسه سازی در استان مشارکت کردند.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 11 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره اظهار داشت: همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ایلام سبب افزایش امر مدرسه سازی در استان شده است.

وی افزود: سال گذشته ۱۵ مدرسه کانکسی در طرح شهید پناهی در مناطق عشایری و روستایی ایلام شناسایی  مدارس نوساز و با تجهیزات کافی جایگزین این مدارس شد.

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام در ادامه به طرح مولد سازی تاکید کرد و گفت: حوزه مدرسه سازی باید از این طرح استفاده کند و با اجرای هرچه بهتر این طرح، مدارس و املاک مازاد آموزش و پرورش به بهترین نحو استفاده خواهد شد و در نهایت دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

حمره با اشاره به فعالیت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و آموزشی برابر اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گروه های جهادی موجب پیشرفت امر مدرسه سازی می شود.

حمره همچنین به اجرای طرح شهید عجمیان اشاره کرد و افزود: این طرح برای شاداب سازی و بهسازی مدارس در کشور آغاز شده و همه گروه های جهادی باید کمک حال دستگاه تعلیم و تربیت در اجرای هرچه بهتر این طرح باشند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین یکی از اضلاع توسعه و تجهیز مدارس کشور هستند، عنوان کرد: خیرین نقش بسزایی در مدرسه سازی دارند و از لحاظ اجتماعی و فرهنگی کمک شایانی به استان شده و اکثر مدارسی که در مناطق محروم و صعب‌العبور ساخته شده با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز محقق شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز ایلام نیز در این برنامه گفت: مجمع خیرین در سال ۱۳۷۸ در ۳۰ استان تشکیل شد و دو مجمع مرکزی در تهران شروع بکار نمودند در آن زمان این مجامع دور هم جمع شدند و جامعه خیرین تشکیل شد.

رحمان نیاکان افزود: در اولین سال تشکیل مجمع خیرین ۳۰۰ میلیون تومان در استان ایلام جمع آوری شد و لی به لطف همه خیران نیک اندیش در سال ۱۴۰۱ آیا مبلغ به حدود ۷۵ میلیارد تومان رسید که در ۳۹ پروژه در سال گذشته همکاری و مشارکت داشتند

وی اضافه کرد: مجمع خیرین با نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان همدل و همراه بوده و با هم تعامل خوبی دارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار