سرپرست شهرداری ایلام؛
سرپرست شهرداری ایلام اظهار داشت :۲۰ نقطه مخاطره آمیز مستعد بروز خسارت ناشی از بارش و سیلاب از جمله سیلبند مصلی در شهر ایلام شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۰۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 13 April 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ افشین مظفری افزود :  باتوجه به هشدارهای هواشناسی عابران پیاده و رانندگان از تردد یا توقف یا پارک خودرو در کنار سیلبندهای شهر به علت احتمال ریزش و رانش دیواره این سیلبندها خودداری کنند.

وی گفت : در پی هشدارهای هواشناسی از دیشب ۴۰۰ نیروی شهرداری در تمام بخش ها و همه ماشین آلات شهرداری در حالت آماده باش هستند و در صورت گزارش بروز حادثه ناشی از بارش ها در سریع ترین زمان ممکن نیروها و ماشین آلات شهرداری به محل گسیل می شوند.

مظفری بیان داشت : باوجود ایمن سازی بعد از ریزش اما رانندگان و عابران پیاده از مسیر این سیلبند تردد نکنند و از نزدیک شدن به محل حادثه بپرهیزند.

وی ادامه داد : ورودی های شهر ایلام‌ دارای پنج شاخه اصلی سیلبند است که با ورود به داخل شهر به ۱۴ شبکه سیلبند به طول ۴۳ کیلومتر در تمام نقاط سطح شهر تقسیم می شود.

مظفری گفت : برای ترمیم و مقاوم سازی این سیلبندها ۳۰۰ میلیارد تومان و برای استاندارد سازی کامل سیلبندها یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه نیاز است که تامین این اعتبارات در توان شهرداری ایلام نیست./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار