دونده قهرمان کرمانشاهی و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ پس از سپری شدن دوران چهار ساله محرومیتش به دنیای قهرمانی باز می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۰۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ 14 May 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حسین کیهانی که سال ۱۳۹۸ به دلیل دوپینگ برای مدت چهار سال از حضور در میادین دوومیدانی، با بیان اینکه دوران محرومیتش اردیبهشت ماه به پایان رسیده، اظهارکرد: از این پس می توانم در تمام مسابقات داخلی و برون مرزی شرکت داشته باشم.

وی ادامه داد: طی این چهار سال تلاش کردم تمریناتم را کماکان ادامه بدهم و در ماه های اخیر هم به شکل فشرده‌تری تمرین کردم.

این دونده کرمانشاهی بااشاره به در پیش بودن مسابقات رکوردگیری و انتخابی تیم ملی دوومیدانی در ۲۹ اردیبهشت، افزود: تمرینات خوبی برای حضور در این مسابقات داشته‌ام و امیدوارم پس از چهار سال دوری از مسابقات، عملکرد خوبی داشته باشم.

وی مسابقات بین المللی جام امام رضا(ع) در مشهد مقدس و قهرمانی کشور در خرداد ماه را از دیگر رویدادهای پیش رو خواند و گفت: پس از این مسابقات، رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند را هم در پیش داریم که امیدوارم با حضور در این مسابقات سطح  آمادگی‌ام را برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو بالا ببرم.

کیهانی حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را هدف اصلی خود از شرکت در این رقابت‌ها عنوان کرد و افزود: در دوره قبل این مسابقات، مدال طلای سه هزار متر با مانع را کسب کردم و حالا می خواهم از عنوان قهرمانی خودم دفاع کنم.

وی ادامه داد: هرچند می دانم رقبایم در این مدت در بهترین کمپ های دنیا مشغول تمرین بوده اند و تمام امکانات و تجهیرات لازم را هم در اختیار داشته‌اند و من هنوز دغدغه کفش و لباس را دارم. با این وجود به دنبال بهانه نیستم، به شرایط خودم آگاهم و تمام تلاشم را فارغ از نتیجه‌ای که خواهم گرفت، می‌کنم.

این دونده کرمانشاهی درخصوص سطح آمادگی‌اش برای حضور در این رقابت ها هم گفت: در حال حاضر سطح آمادگی‌ام برای حضور در مسابقات داخل کشور خوب است و در پیست شهر سنقر تمریناتم را ادامه می دهم.

وی در پایان از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیات دوومیدانی استان و رئیس هیات دوومیدانی شهرستان سنقر قدرانی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار