تابناک هرمزگان_رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بسیاری از جانبازان، آزادگان سرافراز و ایثارگران که آرمان های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آموزه های امام خمینی (ره) را درک کرده اند، در زمره شهدای زنده اند.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷ 20 August 2023

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ عادل پیغامی در جلسه تقدیر از جمعی از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس جزیره قشم، اظهار داشت: براساس آموزه های قرآن، هر فرد و جریانی که آینه خداوند متعال باشد و شاهد و گواه جریان حق و معیاری برای تشخیص حق از باطل باشد، شهید است.

وی ادامه داد: شهید زنده از اصطلاحات و عباراتی است که در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران احیا شده است و ریشه در آموزه های قرآن کریم دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: بیان عبارت شهید زنده برای بسیاری از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس نیز نشان دهنده جایگاه والای این عزیزان برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گفته پیغامی, عبارت آزاده نیز از مهمترین کلیدواژه هایی است که در دوران پس از انقلاب مورد استفاده قرار گرفته و نشان دهنده جایگاه کسانی است که براساس آموزه های انقلاب اسلامی از بند تعلقات مادی و دنیوی آزادگی پیدا کرده بودند و برای دفاع از میهن پیش قدم شدند.

وی در پایان بر لزوم برنامه ریزی و تلاش برای حل مشکلات خانواده شهدا، آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

براساس این گزارش، آیین تجلیل از آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس با حضور ادریس راموز، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی سلیمی، سرپرست مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزش این سازمان و نرگس بحرینی، رییس اداره بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان قشم برگزار شد.

انتهای پیام//آزادگان سرافزار قشم تجلیل شدند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار